2011-01-14
 23:59:20

sova nästa!

Hej hej! :D

jag är grymt ledsen över att jag inte bloggade igår, men jaaa jag vet inte om de hade blivit så jävla kul att läsa om det! :( aja strunt samma idag var de i alla fall skolan, massa kurs grejer -.- sen stacka jag i alla fall hem till freja och skulle ha överasknings party för denise, men vi failade eftersom vi bakade tårta till henne igår, och tog kort på varandra med frejas mobil när vi åt grädde bland annat, och så råkade denise se dem i skolan men strunt samma, hon blev jätte glad, haha många glada skratt tjejer! <3 men i alla fall så är jag sjukt trött nu och ska typ sova eftersom amanda tycker att hon ska klippa mig imorogn kanske jag i alla falll ska ta mig till stallet så vi får väll se om det kan bli roligare bloggning imorgon! :D


I can't stop missing you... <3






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: