2011-01-20
 22:48:26

Skola med mera.

Hej hej.
Varit i skolan idag och haft 2 olika lektioner fast det var en rätt så lång dag. Började 08.40 och slutade 15.45. Gjorde inget som var speciellt intressant så skippar att skriva det. Jag hade bilen idag så på hemvägen så åkte jag och hämtade upp mamma i Huddinge C. När jag kom hem gjorde jag inte speciellt mycket. Åt middag och sen åkte jag och mamma iväg på våran Vattengympa, det var vikarie och mycket jobbigare pass denna vecka än förra veckan. Men skönt att få anstränga sig. När jag kom hem så har jag kollat lite på olika hemsidor efter en klänning/klänningar till Studenten och skivan. Hittat en men måste bara bestämma mig om jag vill ha den på Studenten eller skivan då den finns i både svart och vit... Får se hur jag gör. Bra pris var det på den i alla fall. :)
Men nu ska jag göra mina 50 kvälls situps och sen sova! Natti! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: