2011-01-18
 22:41:35

One tree hill <3

Alltså, ahh! Nyss "tjuvtittat" på nästa avsnitt av One tree hill. Kunde inte hålla mig var tvungen att veta om han var död eller inte. men men, nu ska vi inte avslöja det. Allt jag kan säga är att One tree hill är en grym serie <3



Idag är det ju Måndag vilket betyder att min klass bara har en lektion vilket betyder att typ ingen kommer. Hahah, Men jag var i alla fall där och vi redovisade våra arbetet i pedagogiskt lärande och sen fick vi gå hem. :) När jag kom hem så åt jag och kollade lite på tv.
När mamma kom hem vid halv 4 så åkte vi till Södertälje för att kolla på hjälmen jag vill köpa, Den var skön men lite för stor och de hade inte mindre inne men lämnade i alla fall mitt namn & telefonnummer så skulle de ringa när den fanns inne.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: