2011-01-19
 22:58:01

Stallet

Hej, Som jag skrev förut så skulle jag blogga igen när jag kom hem från stallet. Red Findy Lee. Innan lektionen trodde jag det skulle gå dåligt men det gjorde det faktiskt inte, Hon var inte så stel som hon brukar vara. Gick faktiskt riktigt bra för att vara på henne. :) Skulle faktiskt vara rätt kul att få henne nästa vecka också för att utveckla det ännu mera. :)
När jag kom hem så duschade jag och gjorde ansiktsmask och hårinpackning och rakade benen och så! Skönt! Nu har jag precis kollat på Glee som mamma spelade in till mig. loove it!

Nu ska jag gå och borsta tänderna och gå och sova!
Natti. :)<3


melina'
PUBLICERAT: 2011-01-20, 18:55:15 | URL: http://granlovs.blogg.se/

ja , ska ladda upp när den är klar :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: