2011-01-11
 23:40:19

Ointressant, verre!

Cha cha bloggen, nej men i alla fall så vet jag inte hur mycket jag orkr skriva, men jag hade i alla fall utevecklingssamtal idag. gick väll bra, de ända jag fick höra var att jag var duktig ansvarsfull och att terminen kommer att gå fort! inget av de där vill jag ingentligen höra! aja strunt samma! sen blev de hem och matte plugg, fan vad mit steg kan gå och ta sig, det är sjukt jälva svårt, imorgon blir det nog till att läsa noveller och göra novellananlys, hoppas det är lättare än matte! :D

stallet på eftis i alla fall, hade teori med julia, dem små söta barnen puss på er! :D sen kollade jag när hon hoppade madonna, och Amanda flög av! :O trodde alvarligt hon skulle dö, men de verkade inte som hon gjorde illa sig så mycket som tur var, haha vickan satt och filmade och när hon låg på marken så blev vickan typ rädd och kastade kameran så filmen försvann :(

aja i alla fall så ska jag sova nu, för jag måste jobba med svenska imorgon, för de är så jävla nice att om jag hinner med alla mina terminsmål innan påsklovet har jag två veckors prao, de är sjukt nice! :D hoppas jag kan praoa på taffnäs! :)
haha inget av de här var igentligen så intressant, men skit samma, sov gott



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: