2011-01-15
 21:25:02

Hockey

hej hej.
Bloggade inget igår, hade inte så mycket att skriva om. Var i skolan och jobbade med projeketarbetet om ätstörningar hela dagen, men det gick riktigt bra. Jobbade på bra. :)
Idag var jag föst med mamma och handlade mat sen åkte jag hem och åt lunch och sen åkte jag, pappa och min bror iväg på Hockeymatch, Djurgården - Modo. DIF vann med 4-3 efter straffar. (y) Men i alla fall, Nu har jag varit hemma ett tag, ätit middag, Oxfilé , rotfrukter i ugn och sås. gott gott. :)

Har suttit och kollat lite på ny ridhjälm också, funderar på att köpa Jacson Wen. Det är typ en kopia av witaker hjälmen fast väldigt mycket billigare. Försöker ta reda på om den finns på någon affär i Stockholm, någon som vet?




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: