2011-01-12
 21:52:12

Hej

Hej. Först vill jag bara säga att jag är extremt trött så vet inte hur mycket jag orkar skriva.

Filmer igår var riktigt bra, en riktig tonårsfilm. haha. :) Grymt bra soundtrack måste jag även säga, Jag brukar inte reagera speciellt mycket på låtar i filmer men just detta fångade mig om man kan säga så??
Men i alla fall. Idag var det skola sen åkte jag hem och sov typ 40 minuter. Efter det så körde jag mamma till Kungens kurva för hon och pappa skulle på något möte med någon som kanske ska fixa vårt kök. Sen åkte jag hem och bytte om och sen drog jag till stallet. Red Olympia, Kan inte säga att det gick speciellt bra. Jag vet inte hur man rider den där hästen.. Men men, jag får väl lära mig. :P
Nu orkar jag inte skriva mer, ska nog sova.
Nattinatti! ;)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: