2011-01-16
 22:46:16

Hej hej. :)

hej på er.
Har inte gjort speciellt mycket idag. Vaknade typ 10 men låg kvar i sängen och kollade på tv. :) Vid 12 åt vi lunch och efter det åkte jag, mamma och pappa till Länna. Först var det tänkt att vi skulle stanna på Lyckås men såg på hemsidan sen att de inte var öppet så det blev inget. Men Vi var i alla fall inne på lite olika köksaffärer och sängaffärer. Efter det så åkte vi hem och jag satte mig med min inlämningsuppgift som ska vara inne i morgon. Hade knappt börjat med den och hela uppgiften var skit tråkig. Men men, Gjorde i alla fall klart den. Sen kollade jag lite på tv. Först No ordinary Family och sen kollade jag på mitt inspelade One tree hill. <3 Hann inte kolla på det när det gick eftersom jag skrev min skoluppgift.

På Onsdag börjar ju Glee! :D Men de är på Onsdagar då jag rider så mamma får spela in det med + att det är på någon ny kanal så vi måste först göra någon sorts av programsökning. Hoppas verkligen det funkar...

Men i alla fall, I morgon har jag bara en lektion. Börjar kl 11.35 och slutar 13.10. Funderar på att åka och kolla på den där hjälmen jag skrev om också, den fanns på någon affär i Södertälje så får vänta tills mamma kommer hem med bilen så åker jag nog efter det. Men vi får se hur det blir med det. :)
Alltså jag fattar inte varför det blir styckesindelningar ibland och ibland inte? Nån som kan hjälpa mig med varför texten trycker ihop sig även fast jag gör styckesindelningar?


Felicia
PUBLICERAT: 2011-01-17, 18:51:06 | URL: http://felicialala.blogg.se/

Kan tyvärr inte hjälpa dig med styckesindelningarna..

Du är dålig helt enkelt.. <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: